ניהול חשבונות שוטף, חישוב שעת עלות ממוצעת ללקוח, העמסת עלות עובד, גבייה, צפי הכנסות ועוד. משרדי עורכי דין מלאים בספרים אך גם במספרים, שניהולם הנכון עשוי להעלות את ערך משרדם ולאפשר להם ודאות רבה יותר ויעילות גבוהה יותר. הכירו את כלי ה-BI שפותח במיוחד למשרדי עורכי דין ומציב את תחום עיסוק זה במרכז.
בינה עסקית לעורכי דין
לאחרונה פותחה תוכנה לניהול משרד עורכי דין המבוססת על בינה עסקית מתקדמת שמאפשרת לא רק לחשב אינספור חישובים מורכבים לרבות עלות לקוח ורווחיות עובד, אלא לבצע את כלל הפעולות הניהוליות השוטפות לתפעול משרדי עורכי דין במסך אחד. התוכנה מגיעה כמוצר מדף מובנה בטכנולוגיית SaaS (תוכנה כשירות) אשר נבנתה בהתאמה מדויקת לצורכי משרדי עורכי דין בישראל ובעולם בממשק נוח וקל לשימוש.
כיצד הבינה העסקית באה לידי ביטוי בפועל?
תוכנה לניהול משרד עורכי דין תומכת בפעולות חשבונאיות שוטפות לרבות ניהול מצב חשבון הלקוח, ביצוע בקרה אוטומטית על חשבונות שלא שולמו ושליחת הודעות גביה ללקוחות מתוך המערכת. נוסף לכך המערכת כוללת ממשק דוחות המשמש אתכם לצורך בקרה פנימית לדוגמה: רווחיות עובד – כמות שעות עבודה לעובד בהצלבה עם הגבייה עבורו, דוחות תעריפים, דוחות הנחות ועוד. עם זאת הכלי המרכזי במערכת מאפשר לכם להבין כיצד לייעל את שגרת המשרד ולמצות את המיטב מהקיים.
היכולת לתחקר את הנתונים.
מערכת לניהול משרד עורכי דין מייצרת אמת אחת המאפשרת "לצלול" אל תוך הנתונים שהצטברו במשרד לרבות נתונים אודות פעילות לקוחות, שיבוצי עובדים, ביצועי עובדים ועוד. במסכי התחקור במערכת תוכלו לבצע תחקור פשוט באופן מעשי ונוח על ידי שאילת שאלות בשורת חיפוש שעליהם המערכת משיבה באמצעות נתונים.
אלו התחקורים שתוכלו לבצע: תחקור לקוחות מובילים – עלות שעת לקוח, תחקור מחלקות, תחקור סוגי תיקים – אילו תיקים "עולים" למשרד יותר זמן ניהול ועבודה ואילו תיקים "עולים" פחות, כמה עורך דין אחד רווחי ביחס לעורך דין אחר, להיכן "נעלמות" שעות עבודה רבות, אילו לקוחות גוזלים משאבים יקרים יותר ויש לבחון את התמחור הניתן להם, אילו תחומים משפטיים שדורשים זמן עבודה רב יותר מצריכים תמחור מחדש ועוד. כך שלמעשה המידע, שעד כה היה זמין למשרד עורך הדין, אבל לא ניתן היה לריכוז בקלות או לבצע בו שימוש כלשהו הופך לבעל ערך, ומאפשר למשרד לייעל באופן משמעותי את הפעילות השוטפת ולהגיע ליעילות גבוהה יותר.
מה תמצאו בתוכנה?
התוכנה לניהול משרד עורכי הדין מתבססת על הענן, התקנתה קלה ומהירה, זמינה לשימוש בטווח המיידי ולא נדרשות תשתיות מיוחדות לצורך התפעול. משתמשים מתחברים אל התוכנה באמצעות סיסמה מוצפנת ושם משתמש ייחודי ומגיעים אל לוח מחוונים (דשבורד) שבו ניתן לצפות בנתונים שונים לדוגמה: חשבוניות שטרם חויבו, שיבוצי כוח אדם, פערים שיש לתת להם מענה, פניות מלקוחות שמתעניינים בשירותי המשרד ועוד. לאחר מכן המשתמשים יכולים לעבור למסך נוסף בו ניתן לתחקר את הנתונים, להבין תופעות במהירות ולהחליט החלטות יעילות יותר שלבסוף משפיעות על רמת הרווחיות, על חלוקת המשאבים ועל ההתייעלות השוטפת.