אתר בית הדין הרבני מתחדש ומציג שירותים דיגיליים חדשים. במסגרת החידושים ניתן יהיה לפתוח תיק, עדכונים שוטפים במצב התיק, תשלומים ועוד.
כחלק מהליך שיפור השירותים הדיגיטליים (המקוונים) באתר בתי הדין, לפניכם מספר שירותים חדשים אשר יסייעו בקידום ההליכים המשפטיים ללא צורך בהגעה לבית הדין הרבני. במיוחד עכשיו שירותים אלו נחוצים עבור זוגות המחליטים לפרק את החבילה ומתקשים לקבל שירותים.
1. מדריך פתיחת תיק / הגשת בקשה מרחוק – המדריך מפרט על התהליכים הנדרשים לביצוע הפעולות וכולל קישורים לכל הטפסים, הקבצים והדברים הנדרשים בעת הגשת בקשה / פתיחת תיק. למעבר למדריך לחצו כאן
2. הזדהות חדשה באתר מידע אישי – לאחר פתיחת תיק בבית הדין באפשרותכם להתעדכן במידע הנוגע לתיק באתר המידע האישי. החל מהיום ניתן להיכנס לאתר המידע האישי באמצעות מערכת זיהוי ממשלתית ואין צורך בהגעה לבית הדין לקבלת ססמא וקוד משתמש. למידע נוסף אודות ההזדהות החדשה ומעבר לאתר מידע אישי לחצו כאן
3. חנות האגרות החדשה – טרם הטיפול בתיק בבית הדין הרבני ישנן אגרות ממשלתיות המחויבות בתשלום. לנוחיותכם פותחה חנות אגרות חדשה פשוטה ונוחה. כדי להעניק לכם את הדרך הקלה למציאת האגרה המבוקשת פיתחנו עבוכם מנוע חיפוש אגרות בו תוכלו לסנן אגרות על פי הפרמטרים השונים, להגיע לאגרה הנדרשת ולבצע מעבר ישיר לתשלום האגרה. למעבר לחנות האגרות החדשה לחצו כאן
4. צ'אט אוטומטי וצ'אט אנושי – במידה ולא מצאתם את מבוקשכם באתר או שיש לכם שאלה בכל נושא באפשרותכם לפנות לשירותי הצ'אט. אפשרות ראשונה היא הצ'אט האוטומטי בו תקבלו את השירות באופן ישיר ללא צורך בהמתנה לנציג שירות, אפשרות שניה היא פניה לצא'ט האנושי שם נציגינו ישמחו לתת לכם שירות במהלך שעות הפעילות. למידע נוסף אודות השימוש בשירותי הצא'ט באתר לחצו כאן